ضد دختر$ضد پسر

ضد دختر$ضد پسر

این وبلاگ تبعیض قاـل نمیشه هم حال دخترارو میگیره هم پسرا

منوي اصلي

آرشيو مطالب

دوستان گلم

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 21852
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

>


تست هوش یک مرد

یک گزارشگر به یک دیونه خونه برای تهییه یک گزارش می ره.

می بینه که یک دیونه خونه بزرگ با یک عالمه امکانت جلوش هست که پر از آدمهای است که برای درمان خودشون امدن اونجا.

پیش مدیر اونجا که خودش دکتر هم بود می ره تاگزارش بگیره.بعد از احوال پرسی شروع می کنه.

گزارشگر: آقای دکتر شما چه جوری دیوانگی بیمارانتان را ثبات می کنید تا مورد درمان قرار گیرند.

دکتر:با یک ازمایش ساده

گزارشگر:می تونید بیشتر توضیح دهید.

دکتر: بله- ما یک وان حمام را پر از اب می کنیم . در کنار وان یک سطل- یک کاسه و یک قاشق چای خوری قرار می دهیم. بعد از مراجعین می خواهیم که وان را خالی از آب کنند.

گزارشگر: حتماً باید از سطل استفاده کنند تا ثابت بکنند که دیوانه نیستند.

دکتر: نه جانم. انسان عاقل درپوش خروجی آب وان رو برمی داره. حالا شما دوست دارید تختون بقل پنجره باشه یا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

Ali asghar
ساعت20:56---24 بهمن 1390
سلام .خوبی منم خوبم تو خوب باشی
راستش چند هفته ای میشه یه کاره توپ پیدا کردم تو اینترنت من زیاد چرخ میزنم تو اینترنت بعد دیدم اینطور ی نمیشه که همیش بچرخم باید یه جور هزینه های خودمو دربیارم تو این فکر بودم که با سیستم بازاریابی آرین ادز آشنا شدم خدایش کارش بیسته .من یه فروشگاه اینترنتی برای خودم درست کردم که کاملا هم رایگان بود بعدش محصولات آرین ادز رو توش تبلیغ می کنم هر کی هم از تبلیغات من بره جنس رو بخره شرکت آرین ادز به من پورسانت فروش اون محصول رو میده که پورسانتاش مختلفه از 20 % داره به بالا تازه
این آدرس سایت آرین ادز هست خودت برو ببین ضرر نمی کنی
http://arianads.ir/index.php?ref=1747
اینم سایت فروشگاه خودم هست اینم دوست داشتی ببین
http://aryan.shopingfa.com


faezeh
ساعت19:03---3 بهمن 1390
hiiiii....mer30 ghashang bod

hadis
ساعت0:16---1 آذر 1390
he he he بد نيود

setareh
ساعت17:51---5 آبان 1390
نه باباحسابی ترکوندی دمت گرم خیلی خوبه

فرشته
ساعت15:47---17 مهر 1390
سلام.من شمارولینک کردم اماهرکاری کردم لینکم ثبت بشه نشدخودت لینکم روثبت کن وگرنه...خبرم کن چیکارکردی ها.باعنوان نی نی کوچولوها.آدرس:http://نی-نی-کوچولوها. loxblog.com

دل تنگی های من تنها
ساعت2:51---16 مهر 1390
سلام
مرسی که بهم سر زدی.
این آپت جالب بود.
هر وقت آپ شدی خبرم کن.
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





عاشق: ❤☜پارسا ☞❤ تاريخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس خودم

سلاام خوشحالم که آمدی وقتی امدی یعنی دوستم داری اگه دوستم داری تو وبم ثبت نام؟!!!!!!

خالق این اثر


جستجوي مطالب

جاخالی

© All Rights Reserved to pesarha2011.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com